2009. február 20., péntek

Helyzetjelentés


Gondolkodtál már rajta, mit kérnél, ha egyszer tényleg jönne a jótündér, az aranyhal vagy Tibibácsi, hogy elintézi? Tudom, hülye kérdés, és egyébként sem szeretjük a "mi lett volna, mi lenne ha..." kezdetű gondolatokat. De elmélkedni azért szeretünk. Rengeteg frappáns komolytalan válasz adható a kérdésre, de most tényleg komolyan. Mitől lennél BOLDOG? Pénz? Hatalom? Szex? Hm, elapadhatatlan forrása bárminek, amiről most úgy véled a legfontosabb...? Nekem ez most az idő. Bezomány, Chronos babérjaira hajtok.
Ékes példa ez a hetem. Alig vártam, hogy péntek este legyen végre. 3 nap suli, jó töményen reggeltől estig, aztán egy hosszú majd egy kelletlen igazi pénteki munkanap. Pörgetni, hajtani szerettem volna az időt. Sokszor van ez így.

zárójel Kis közjáték volt a kedd este. Finom volt a parasztkenyér, a házikolbász és az erős paprika. A metaxa meg sok. Mindegy, billiárdozni sosem tudtam jól.:P zárójelbezárva

Deviszont szerda este pár órára némi lassulás jól esett volna. Vészfék, vészfék!!! Ilyenkor meg hová rohansz? Nem látod? Megpihennék, beszélgetnék. Mosolyognék egy őszintét. Hát ez van. Tessék ezt elintézni kéremszépen, aranyhalszivű tündérbácsi! Addig is ha nem lehetek az idő ura, igérem mindig megadom a tiszteletet az elrohanni akaró óráknak, az őszinte hangoknak és az embereknek akik visszamosolyognak...

Nincsenek megjegyzések: